"Okumak 'aşk'tır"
Sayılara aşkla matematik,sözlere aşkla edebiyat.mı olur sahi
Renklerin-Notaların-Harflerin-Rakamların ahengi olmasa çekilir mi dünyanın derdi
//cihangir.ay
Samuel Johnson'ın gözlemlediği gibi : "Hoşnutluk pınarı zihnin içinden fışkırmalıdır;kendi huyu dışında her şeyi değiştirerek mutluluğa ulaşmaya çalışacak kadar insan doğasından habersiz bir kişi,verimsiz çabalarla hayatını boşa harcar ve yok etmek istediği mutsuzluğu artırır."
Sözler verip tuttukça,bunlar önemsiz bile olsa,içsel bir bütünlük sergilemeye başlarız.Bu bize,özdenetim bilincinin yanı sıra,kendi yaşamımızın sorumluluğunu daha fazla üstlenme cesaretini ve gücünü verir.
Bizi en çok yaralayan başkalarının hataları,hatta kendi hatalarımız değil,bütün bunlara verdiğimiz tepkidir.Bizi sokan zehirli bir yılanın peşinden koşmamız,sadece zehirin bütün sistemimize yayılmasını sağlar.