Bir ömrü perişan etmenin en kolay yolu, geç kalmışlık hissiyle yaşamaktır. Her şeye, kendi hayatına bile geç kalmış gibi hissediyorsun bazen. Zaman doğrusal değildir ve geç kalmak diye bir şey yoktur, toplumdur dayatan bunu. Henüz nefes alıyorsan geç değildir, hem de hiçbir şeye.
Gregor