Ben sana hep üşüyordum
Çünkü kıştım...
Nakıştım...
Bakıştım...
İnkâr etmiyorum da bunu
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım
Ve lütfen inkâr etme,
Sana en çok ben yakıştım
Üzülme. Çünkü senin gerçek ömrün; mutluluk ve gönül huzuru içinde geçirdiğin zamanındır. Günlerini hüzünle harcama. Gecelerini kaygı ve tasa içinde geçirme. Zamanını gam ve kederle saçıp savurma. Hayatını müsrifçe bitirme. Şüphesiz Allah israf edenleri sevmez