“Hoş yaşamının o en güzel dakikalarının hiçbiri şimdi ona o zamanlarda olduğu gibi gelmiyorlardı. İlk çocukluk anılarının dışında kalanların hiçbiri... Çocukluk anılarında gerçekten çok hoş şeyler vardı. Ama o hoş dakikaları yaşayan insan yoktu artık.”
Psikolojik tarafı övüldüğü kadar iyi işlenmiş. Resmen hücresiz hapishanede dört ay Dr. B. ile gecirmis kadar oldum. Onun kadar olmasın ama satranç saplantı haline gelmeyi hak ediyor...
SatrançStefan Zweig · İlgi Kültür Sanat Yayınları · 2017279,6bin okunma