Keşke şu ayrılık denen illet olmasaydı,
Bilemiyorum, senden sonrası bana haramdır.
Erer miydi seninle kurduğumuz hayaller?
Sen beyazlar, ben siyahlar içinde mutlulukla...
Yaşanmadı, yaşanamadı düşlerimiz,
Söylenecek sözler, atılacak daha çok imzalar vardı.
Sen gidince sevemedim bir başkasını,
Yerine kimse oturamadı, tahtın boş...
Biraz düştük dertlerin gamına,
Dert değil, yine de kafaya takmam.
Sen dönersen biter elbet bu çile,
Neler geçmedi ki, bu da geçer...
-turna
22.06.2026