Bety

Bety
@cillibety
Normalin normali birisi
Çocuk sevgisi, "Seviiyorum çünkü seviliyorum" ilkesine dayanır. Büyüklerin sevgisinin ilkesi "seviliyorum çünkü seviyorum"dur. Olgunlaşmamış sevgi "seni seviyorum çünkü sana ihtiyacım var" der. Olgunlaşmış sevginin söylediği ise " sana ihtiyacım var çünkü seni seviyorum"dur.
Sayfa 61 - Say yayınları·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kalbimden çıkıp bir gün kalbime doğru yürüsem. Kendimden çıkıp bir gün kendime doğru yürüsem.
Sayfa 26 - Abdullah Harmancı·Kitabı okudu
Edebiyat