İnsan başkalarından ve ebeveynlerinden onay görmezse, özgüvene sahip olamaz. Peki, bu tür bir hayat sağlıklı olabilir mi? Şunun gibi bir şey: "Tanrı beni izliyor, o yüzden iyi ameller biriktirmeliyim." Ama bu mantık ve "Tanrı yoktur, o yüzden bütün kötü eylemler mubahtır" diyen nihilist düşünce tarzı aynı madalyonun iki yüzü gibidir. Tanrı'nın var olmadığını ve Tanrı'dan onay göremeyeceğimizi varsaysak bile bu hayatı yaşamamız gerekir. Tanrısız bir dünyanın nihilizmini aşabilmek için, başkalarından onay görmeyi reddetmemiz gerekir.
Sayfa 135 - Yada.. (yorumlara bakabilirsin)