Kitap Hayatın ve içindekilerin sıradanlaşarak kokuşmasını çok iyi ele almış, İnsanlardan yönetimi ele geçirmek için bütünleşen tüm hayvanların bunu başardıktan sonra tekrar kendi içlerinde kast sisteminin nasıl kurulduğunu iyi şekilde irdelemiş.
Kitabı iki bölümde değerlendiryorum. her iki bölümde oldukça başarılı okumamak için direndiğim okuduktan sonra neden direnmişim diye hayıflandığım bir kitap kesinlikle okunmalı.