hugo

hugo
autark
Stuttgart
9 kütüphaneci puanı
543 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Var olmak ne zaman kötüdür ve hiç var olmamak ne zaman kötü değildir? Ben cevabın 'her zaman' olduğunu savunacağım.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Eğer dünyaya gelmek... her zaman ciddi anlamda zararlıysa ve bu psikolojik anlamda taşıması ağır bir yükse, o zaman da kitlesel bir şekilde her şeyin ne kadar harika olduğuna dair kendimizi kandırıyor olmamız da muhtemeldir.
Alıntı
Schopenhauer
Hayata, varolmayışın kutsal sükûnetini bozan faydasız bir zaman dilimi olarak da bakabilirsiniz.
Alıntı
Eğer dünyada hiç insan olmasaydı, acı miktarı büyük ölçüde azalırdı.
Alıntı
Montesquieu
İnsanlar için doğumlarında yas tutulmalı, ölümlerinde değil.
Alıntı