Gerçekten de Tanrı'ların başka seçenekleri yok: ya güç istemidirler-öyle oldukları sürece de halk Tanrı'ları olurlar- ya da güçsüzlüğüdürler- o zaman da zorunlu olarak, iyi hâle gelirler...
Bir rahibe bilimden ne ki! O böyle şeylerin çok üstündedir! Ve şimdiye dek de egemen olmuştur rahip! Doğru, doğru olmayan kavramlarını o belirlemiştir.