Harika bir kitap..Eski zaman İstanbul'undan günümüze kadar gelen bir hikaye..Aşk,zulüm,sevinç,özlem,gözyaşı..Vatanından koparılan aileler..Periklis'in okuyucuyu duygulandıran hayatı..Leyla'ya olan aşkı..Bu kitabı okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız.Hemen bitmesin diye yavaş yavaş okudum ve hiç bitmesin istedim.Teşekkürler Defne Suman,kalemine sağlık