Çisem Türkoğlu

Çisem Türkoğlu
@cisemturkoglu
"savaşacağım tek şey içimdeki diğer bendi.."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"kaç kitap okuyunca âlim,kaç diyar görünce gezgin,kaç hezimetten sonra bezgin olurdu insan?"
"insan,bazı güçlüklerden ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor albayım."
"bir şeyler yapıyorum,yürüyorum,konuşuyorum,yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam,bir boşluk duygusu içinde.sanki içimde derin bir hiçlik var."
“fakat her şey geçer,her şey unutulur.kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.”