Üstelik insanların içleri kötülük doludur;yaşadıkları sürece içlerinde delilik vardır.Ardından ölüp gidiyorlar.Yaşayanlar arasındaki herkes için umut vardır.Evet,sağ köpek ölü aslandan iyidir!
"Yaşamın tek değerinin kendisine biçtiği değer olduğunu biliyor musun? Ve de gereksinimi kendi lehine yonttuğu için bu değer elbette gereğinden fazla biçilir."