Kitap az sayfaya sahip olsa da okurken zaman alan ve zihni yoran bir kitap. Monolog şeklinde olmasından dolayı odaklanmak roman tarzındaki kitaplara göre biraz daha zor oluyor. Bunlara rağmen felsefi olarak birçok konuya değiniyor ve okurken keyif veriyor.