Okurken, kahramanın içindeki sıkıntıyı hissedebileceğiniz bir kitap. Hikayedeki aşk uğruna yıllarca sabırla bekleyiş ve sadakat bana bir ömrün ziyan edilmesi gibi gelse de olay kahramanı kitabın son cümlesinde hayatını mutlu yaşadığını ifade ediyor. Ben Füsun karakterinin Kemal’e çok aşık olduğunu düşünmüyorum. Bu nedenle Kemal’in aşkının da hayatı boyunca istediklerini elde etmiş bir bireyin, elde edemediğine olan çekimi olarak bakıyorum. Okuduğunuza pişman olmayacağınız bir kitap.