Bizim insanlarımız söylemez, söylenir. Toplum yüksek sesle düşünmez. Ondan sonra kurallara uymaz, herkes kurallara uysun ben de uyayım, kimse çalmasın ben de çalmıyayım, herkes saygılı olsun ben de olayım der. Sen kendinden sorumlusun kardeşim. Kurallara hiç kimse uymayabilir, sen uyarsın. Yok diyor, herkes uysun ben de uyayım. Şimdi bu yapıdan ürün çıkmaz. Birbirimizi tamamlıyoruz. Ne yönetenler yönetilene fatura çıkarsın, ne de yönetilenler yönetene fatura çıkarsın. Bu bileşik kap işidir. Faturalar hepimizindir, siyasetçiler gökten zembille inmedi. Bunları sandıktan çıkararak ölünceye kadar başına taç eden sevgili halkımızdır. O zaman neticesine katlanacaktır ve katlanmaktadır..