(Spoiler) Kitap mükemmel ama ben eleştireceğim. Sevgili George Orwell hayallerimizle oynamaya hakkın yok. Kitabı okurken kendimi öyle kaptırdım ki, başarabileceklerine çok inandım ama beni hayal kırıklığına uğrattın.
Kitap sürükleyici fakat bildiğimiz mitolojiden tamamen farklı ve ilginç bir deneyim sunuyor. Eşcinsellik çok ön planda kitabın büyük bir bölümü bununla alakalı.