Aşk,bir inanç eylemidir ve çehresi daima gizemle örtülmelidir.Yaşanan her an sonuna kadar hissedilmeli;çünkü çözümlemeye ve anlamaya uğraştığımız saniye büyüsü kayboluyor
Gözyaşlarımın kendilerine ait bir sesleri vardı ve gözlerimden değil kalbimin en derin,en karanlık köşesinden çıkıyorlardı,benim bile doğru düzgün bilmediğim bir hikaye anlatıyorlardı bana.
..." eğer yaşamda gerçekten bir anlam varsa,acı da bir anlam olmalıdır.Acı da yaşamın kader ve ölüm kadar bir silinmez bir parçasıdır.Acı ve ölüm olmaksızın,insan yaşamı tamamlanmış olmaz.