Üniversite 1.sınıftayken o zamanlar çok sevdiğim sıra arkadaşlarım ön kapağında bu güzel alıntı ile kitabı bana hediye etmişlerdi . Kendimi okumak anlamak için hiç hazır hissetmedim ama bu romanla aramda ince bir bağ olduğuna inanıyorum.
Azad
@Realokur_
·
“Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim.”
Beklentim çok yüksekti . Dili basit ama hiç merak uyandırmayan bir tarzı vardı .
Tekrar okumak istediğimi de sanmıyorum. Romanın adı kitaptan daha dikkat çekici .
Ve okurken beni çok zorlayan asla tatmin etmeyen bir romandı .