Ölümden yapılmışız biz. Hayat diye kabul ettiğimiz şey ,gerçek hayatın uykusu,varlığımızın gerçek halinin ölümüdür. Ölüler doğar ,ölmezler. İki dünyayı ters sırasıyla biliriz biz. Yaşadığımızı sanırken ölüyüzdür; ölümle pençeleşirken yaşamaya başlarız.