Giz

Giz
@coffeecub_
eve dönüş yolu uzun
On yıl önce olsaydı, belki biraz daha düşünürdüm; belirsiz tehlikelerden korkmazdım. On yıl önce olsaydı, Oblomov'u okuduktan sonra beden hareketlerine başlamam gibi, gene bu sarsıcı olayla kımıldardım yerimden belki. Kımıldardım da ne yapardım? Hiç. Biraz huzursuzluk duyardım herhalde. Eski bir yara yerinin sızlaması gibi bir şey. Oblomov'u ve beden hareketlerini unuttum. Kendimi çabuk toparladım.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Giz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2020 60. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,6bin okunma

Giz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2020 59. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,8bin okunma
Bir kez kendini bulan birinin bu dünyada artık kaybedecek bir şeyi yoktur. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlayan, bütün insanları anlar.
Sayfa 78·Kitabı okudu
..kalabalığın ortasında küçücük olmalı, anonimleşmeliydim, dünyanın kirinin içinde tek hücreliden ibaret kalmalıydım..
Sayfa 51·Kitabı okudu