Aşk demek; hayatı imanla yaşamak demektir. Hayatın sahibi Allah’tır ve O Ebedî Sevgili, ancak aşkla sevilir. O’nun yeryüzündeki tecellisi de o aşkın ışığıyla sevilir. Zira bütün güzellikler O’na, bütün övgüler O’na aittir. Bizim âşık olduğumuz Allah’tır; Ve bu gönül, kime âşık olduğunu çok iyi bilir. ___ /Güven Taşdemir
Günaydınn
Menüde Yazmayanlar Tuz menüde yazmaz ama yokluğu hissedilir. Bazı şeyler hayata tat verir ama hiçbir zaman bir başlık altında toplanmaz. İnsan onları ancak eksikliğini duyduğunda fark eder. Menüde yazmazlar ama hayatın tadını onlar belirler. • Bir eve girdiğinde hissedilen o ilk koku. • Bir vedada sarılmanın iki saniye uzun sürmesi. • Gece yarısı telefonun sessizdeyken aslında aranmayı beklediğini fark etmen. • Sana "Her şey yolunda." denirken ses tonunun tam tersini söylemesi. • Bir ilişkinin kavgayla değil, sessizlikle bitmesi. • Bir kitapta altını çizdiğin cümlenin yıllar sonra sana yeniden dokunması. Sonra hayatın küçük şakaları vardır. Telefonunun şarjı %100'ken kimsenin aramaması, %2'ye düşünce herkesin seni bulması. Markete ekmek almaya gidip ekmeksiz dönmen. "Bir bölüm izleyip uyuyacağım." deyip sabahı etmen. Bir odaya neden girdiğini unutup kapıdan çıkınca hatırlaman. Bunlar hayatın güldüren tarafıdır. Ama bir de sessiz tarafı vardır. Eski bir fotoğrafa bakarken özlediğinin insanlar değil, eski sen olduğunu fark etmen. Bir teşekkürün uzun bir konuşmadan daha iyi gelmesi. En çok ihtiyacın olan cümlenin, çoğu zaman kendine söyleyemediğin cümle olması. Belki de hayat, büyük mutluluklardan çok; menüde yazmayan o küçük ayrıntılarla güzel. Bir ses tonu, bir bakış, yarım kalan bir cümle, zamanında gelen bir mesaj ya da tam vaktinde edilen bir sessizlik... Hepsi görünmez. Hepsi sıradan. Ama biri eksildiğinde, hayatın tadının neden değiştiğini uzun süre anlayamazsın. Hayatın en pahalı şeyleri çoğu zaman ücretsizdir; en değerli olanlarıysa hiçbir menüde yazmaz.
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok tuhaf insan bazen ölümsüzmüş gibi geliyor
İnsan kalkamayacağı o yatağa uzandığı zaman her şey yerini tek bir şey bırakıyor Kimin için yaptım ve o şimdi nerde ? Ben sessizce her gün azalarak gidiyorum Her gün birini affederek geçiyor günüm Biliyorum az kaldı vücut artık çok yoruldu direnci bitti birgün uyumadan uyanmayacağım
Bazen hayatın yükü ağır gelir, dualar gecikmiş gibi olur, yollar uzar ve insan kendini yalnız hisseder. Oysa her imtihanın içinde gizlenmiş bir hikmet, her hüznün ardında saklanmış bir rahmet vardır. Allah kulunu unuttuğu için değil, kendisine daha çok yaklaştırmak istediği için bazı kapıları bekletir. Kırılan gönüller de, dökülen gözyaşları da O’nun katında karşılıksız kalmaz. Belki bugün anlam veremediğin şeyler, yarın en büyük şükrün olacaktır. Bu yüzden sabrını kaybetme, umudunu eksiltme. Rabbin seni senden daha iyi bilir ve senin için neyin hayırlı olduğunu en güzel şekilde takdir eder. Yeter ki O’na güvenmeyi bırakma. Gün gelir, bugün seni yoran ne varsa geride kalır ve Allah hiç ummadığın yerden gönlüne ferahlık, yoluna bereket ve hayatına güzellikler nasip eder.
"Ruhumun ritmi bu dünyanın gürültüsünden çok daha yüksek. Varsın onlar çığlık atsın, ben kendi melodimde yürüyorum."💫🪷