O kadar çok sıkıldım ki diyet meselesinden; Diiyojen’i kolajen olarak okuyorum. Tam da kolajenli çay içiyordum çünkü.🥲
Duygu ve Düşünce
Cemal Süreya
Müsait zamanın olduğunda.. Uğrayıver yüreğime... Bir ara uzun uzun sev beni Gelmesende olur Malum hayat işte... Herkesin Aşk 'i başından Aşk 'ın Ama sen gel olur mu... Çünkü seni çok özledim...
Reklam
Salih hocam:
Gözlem çok mühimdir rakibinizi gözlemlmeseniz onun gizli niyetini de göremesiniz, rakibiniz kazanmak için kural dışıda olsa her yönü deniyicektir işte bu hırs rakibinizin en zayıf yanıdır en güçlü olduklarını düşündükleri yer asında en zayıf oldukları yer bunu hiç unutmayın.
Olmasını istediğimiz pek çok şeyin olmaması,olmasından daha evladır. Bu sebeple bütün oluşları, kendi oluşumun birer basamağı olarak gör...Bazen yok oluş gördüğümüz şey, bize yol oluşturur..Bakarsın sonra o yollar da bizi Hakkla buluşturur,,,yazgını sev :)) ...✍️🏻
Yolunu bul
Neyse seni çok seviyomuş onada verme tutamıcağın sözleri
Duygu ve Düşünce
Annemin ördüğü o hırka gibisin. Ne sağına soluna bakıyorum Ne rengine takıyorum Beni en çok o hırka ısıtacak, biliyorum....
Reklam
Reklam