Olmasını istediğimiz pek çok şeyin olmaması,olmasından daha evladır. Bu sebeple bütün oluşları, kendi oluşumun birer basamağı olarak gör...Bazen yok oluş gördüğümüz şey, bize yol oluşturur..Bakarsın sonra o yollar da bizi Hakkla buluşturur,,,yazgını sev :))
...✍️🏻