Ben unutuluşlarda kaldım gölgem yürüdü gitti Karanlık karların içinde.
Nasıl uğulduyor rüzgar.
Nasıl savuruyor karları,geceyi,geçmişi.
Aşk çok kısa,unutuş çok uzun.
Kar yağıyor.
Karanlık.
" Bir kalır uzun kitaplarda anısı çok üşüdügümüzün"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Mesela..." dedi,
" başka bir kadına aşık olsun, ona kapılsın gitsin."
"Ne bu?" dedim,
" Boğaz motoru mu, bir o kıyıya bir öbür kıyıya, kır dümeni dolaş dur. Geç bunları."