"Herkes kendi için ve yalnız başına ibadet eder, başkalarının bilmesi gerekmez. Bizce herkes kendi için ibadet ettiğine göre, Tanrı'yla ilişkisi de kendi meselesidir. Onun için bizde öyle Müslümanlarda olduğu gibi, kimin ne kadar ibadet ettiği bilinmez. Adam ibadet ediyor mu etmiyor mu, bizi ilgilendirmez. Tabii bayramlarımızı hep birlikte kutlarız, mesela kasımda Oruç Bayramı, aralık sonunda yeni yıl bayramımız, nisanın ilk haftası Ölüler Günü, filan. Bunlar cemaatimiz için çok önemlidir."