Kezi

İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları, kendilerini kolladıkları için yaşar sanırdım, oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Üzerinde zevkle yaşamak için insanın sadece biraz toprak parçasına, altında huzurla yatmak için de bundan daha azına ihtiyacı var.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Alıntı
Wilhelm, hayatta mıyım, değil miyim çoğunlukla bilmiyorum!
Sayfa 53·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Kendimizden yoksunsak, elbette her şeyden yoksun kalıyoruz.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı