İrem

İrem
@coolguycdizzle
"İnsan sevince,nesneler daha çok anlam kazanıyor."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanlar birbirlerini tanımanın ne kadar güç olduğunu bildikleri için bu zahmetli işe teşebbüs etmektense,körler gibi rastgele dolaşmayı ve ancak çarpıştıkça birbirlerinin mevcudiyetinden haberdar olmayı tercih ediyorlar
...çünkü şefkat olmayınca hayatın pek değeri kalmıyor.
Bir başkası tarafından dinlenmek,anlaşılmaya çalışılmak en büyük ilacıdır ıstırabın.
“..bir insanın artık gidebileceği hiçbir yerin olmaması ne demektir, anlıyor musunuz? Çünkü her insanın gidebileceği hiç değilse bir yerin olması gerekmez mi?”
1000Kitap