Benim icin guzel baslayan ama sıkıcı devam eden bir kitap oldu.
Hayyam'la ilgili olan bolumler cok iyiydi ama ne zaman Hayyam öldü, iran'da gecen olaylara agirlik verildi o zaman benim icin kitap zor ilerledi. Ama Hayyam severler ve ayrica Iran tarihine meraklilar icin muazzam bir kitap.