Beni dinle! Sana şunu söyleyeyim ki gördüğüm en aptal insansın.Ufacık bir sıkıntın olsa onun üstüne kuluçkaya yatarsın.Bunda bile egoistsin.Ne çevrendekileri düşünürsün ne seni sevenleri ne de görevlerini;sıkıntın var değil mi? Bitti artık, herkes cehenneme gitsin.Bir şeye sevindin mi,yine herkes sana uyacak,herkes seninle konuşup eğlenecek.Sıkıntısı olan defolsun!