"gündelik olgular dünyasında ne kötüler ceza görüyor ne de iyiler ödüllendiriliyordu. başarı güçlülere veriliyor, yenilgi zayıfların eline tutuşturuluyordu."
“büyük sessizlikler içinde büyüdüğümüzü düşünüyorum, büyükleri seyrederek, kendimize ya da bir diğerine yapılan nezaketsizlikleri görerek ama hiç tepki vermeyerek.”