ömerfaruk

ömerfaruk
@crstnrnld

ömerfaruk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·680 syf.·
1 saatte okudu
·
2022 5. kitabı
Fernando Pessoa
8.4/10 · 14,6bin okunma
Reklam
Ne güzel demiş Özdemir Asaf; "Baharda kışı,kışında baharı özler insan. Ne uzaksa onu özler. Kavuşmak şart mı ?Boşver... Bazı şeyler yokken daha güzel..."
Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım, bakıştım, İnkar etmiyorum da. Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkar etme, Sana en çok, en çok ben yakıştım. Özdemir Asaf
Okudu "Ölene kadar sorumlusun gönül bağı kurduğun herşeyden."
1000Kitap