Derya

Derya
“Sayfaların arasında huzur var… Belki de bu yüzden insanlardan çok kitaplara sığınıyorum.” instagram.com/deryabicici67?i...
İnsan gerçekleri  sadece kalbiyle  görebilir. Gerçekte  önemli  olanı  gözler  göremez.     ~Küçük prens ~
Sayfa 42·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
" Ben  her şeyin sahibi ve yaratıcısıyım. Yargıyı ben yarattım. Adaleti  ben yarattım. Kullanımı ben giydirir ve yediririm.            Onları  ben içiririm. En büyük  haksızlığı  gören yine de benim !"
Sayfa 142·Kitabı okudu
Bazen  hiçbir  şey yapmadığın  halde  bazı insanlar,  yakınların  seni sevmezler. Şaşırırsın: "Şimdi ben ne yaptım? Bu bana  neden öyle davrandı?" Aklında onlarca soru belirir. Bunun sebebi şudur: Her  insanın  etrafında melekleri ve şeytanları  vardır. Bunlar görevlidir. Bu doğaldır organiktir. Her ikisi de işini yapmaktadır. İşte bazı  insanların şeytanları senin meleklerinle anlaşamaz, sen bir şey yapmasan bile o insan       seni bir türlü sindiremez.   
Sayfa 135·Kitabı okudu
   "Bazı  insanlar  ezelden  beri iç             içedir, onlar  yeni  tanışmazlar. "
Sayfa 132·Kitabı okudu
Zikirde  sayı yoktur.            Kalbin mutmain olana kadar zikredilir .            Kalbin ne zaman rahatladı  o zaman                                    bırakırsın. 
Sayfa 88·Kitabı okudu