" Ben her şeyin sahibi ve yaratıcısıyım.
Yargıyı ben yarattım. Adaleti ben yarattım.
Kullanımı ben giydirir ve yediririm.
Onları ben içiririm.
En büyük haksızlığı gören yine de benim !"
Bazen hiçbir şey yapmadığın halde bazı
insanlar, yakınların seni sevmezler. Şaşırırsın:
"Şimdi ben ne yaptım? Bu bana neden öyle davrandı?"
Aklında onlarca soru belirir. Bunun sebebi şudur:
Her insanın etrafında melekleri ve şeytanları vardır.
Bunlar görevlidir. Bu doğaldır organiktir. Her ikisi de işini
yapmaktadır. İşte bazı insanların şeytanları senin meleklerinle anlaşamaz, sen bir şey yapmasan bile o insan
seni bir türlü sindiremez.