İnsan okulda ne öğrenir ki? Hiçbir şey. Akıllıysan, dersler ne işine yarar? Esas olan Doğa'dır. Politika mesela, beni cezbetmiyor. Genelinde... dünya, bilirsin, rezil bir yer.
"Felsefe zengin icadıdır," diye karşı çıktı derin bir inanmışlıkla. "Bütün diğerleri de uydurma zaten: din şiir... ah, lekesiz bakire, ah, nasıl da acılar içindeyim, zavallı kalbim! Aşka inanmam. Ama arkadaşlık -o başka işte. Arkadaşlık ve müzik.