Kendini kötü hissetmekte sorun yok. Deneyimlerden kalma yara izlerini üzerinde taşımakta sorun yok. Berbat durumda olmakta sorun yok. Kendini kırık bir fincan olmakta sorun yok. Bir hikayesi olanlar o fincanlardır. Duygusal ve içinden geldiği gibi davranmakta, sevmemen gereken şarkılarda ve filmlerde aç acı ya da tatlı tatlı ağlamak da sorun yok. Sevdiğin şeyleri sevmekte sorun yok. Bir şeyleri havalı, zekice ya da popüler oldukları için değil, yalnızca sevdiğin için sevmekte sorun yok. İnsanların seni bulmalarına izin vermekte sorun yok. Hummali faaliyetlerle 40 parçaya bölünmek zorunda değilsin. Elini uzatan taraf hep sen olmak zorunda değilsin. Bazen de birilerinin sana el uzatmasına izin verebilirsin. Müthiş yazar Ann Lamot'un dediği gibi: deniz fenerleri Adalar'da oradan oraya koşturup kurtaracak gelinini aramaz tek yaptıkları öylece durup ışıldamaktır. Her anı değerlendirmemekte sorun yok. Kendin olmakta sorun yok. Sorun yok.