📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan ister kendisiyle ilgili olsun ister olmasın her gördüğü ve duyduğu şeyden bir çeşit ibretle uyanmak yolunu tutmuş olsaydı her nevi büyük tehlikelerden emin olurdu.
Kitabı okuyalı biraz oldu. İki defa okudum aslına bakılırsa.. İlkinde gece yarısı ağlamaktan gözlerim yorulmuştu.İnanılmaz kesitler var.Her anı yaşayıp hayal edebiliyorsun.Bir gencin yoldan çıkarılışını,dininden ailesinden uzaklaştırılmasını,ailenin ayrı ayrı yerlere dağılmasını ve ard-arda gelen türlü türlü işkenceleri anlatıyor. Beni en çok etkileyen küçücük bebeğin yere atılıp kafasının ezilerek öldürülmesi..hala hayal ettiğim şekilde gözümün önüne geliyor,ürperiyorum..Çok farklı bir kitap..Tamamen gerçeklik hissediliyor.Mutlaka okunması gerekenler listesine kırmızı kalemle eklenecek bir kitap.