Zerdüşte bazı yerlerde hak verdim, çoğu zaman anlamakta zorlandım ve tekrar tekrar okumam gerekti. En sevdiğim ve kitabı en iyi özetleyen alıntıyla sonlandıracağım yorumumu; "Birçok şeyi yarım yamalak bilmektense, hiçbir şeyi bilmemek daha iyi! Başkalarının insafına kalmış bir bilge olmaktansa, kendi başına bir deli olmak daha iyi!"