Kitapta o kadar şaşırdığım şeyler oldu ki yani yazılanlar gerçek mi dedim masal gibi gerçek ama değil gibide aslında toplumumuzda olan şeyler bize ne kadar normal geliyormuş dedim ve bunlar gerçekte var. Sanırım bu kitaptan sonra hiç biseye kolay kolay şaşırmayacağım. Kitabın en güzel yanıda sonun güzel bitmesi ve o hayatları yaşayan insanların hayatlarının bir şekilde yoluna girmesi...
"İnsanlar sadece doğru kabul ettikleri bir tavırdan doğan mutluluğu kalıcı olarak kabul ederler. Zevklerden ibaret bir mutluluk ise gelir geçer. Daha hissedildiği anda ölür."