Herkes bu tarzı denememeli. İte kaka 2/3’ünü bitirdim ama benlik bir kitap değilmiş onu anladım. Yazarı severim, çok büyük beklentilerle okumaya başlamıştım. Yazık oldu.
Lise birde ilk okuduğumda “Keşke ben de bir gün bu kadar sevilsem...” diye not düşmüşüm. Aşkı sadece iki karşı cins arasında yaşanan cinsel bağlarla kuvvetlenen bir olgudan çok her yönüyle irdeleyen güzel bir kitap.