Özverimlilik hissine sahip olanlar başarısızlıkların altında ezilmezler; olaylara, acaba ne ters gidecek diye kaygılanarak değil, bununla nasıl baş edebilirim, anlayışıyla yaklaşırlar.”
Kitaba ilk başladığıniz zaman yazar sanki terapinin gerekliliklerini anlatıyor, reklam yapıyor gibi bir his veriyor. Kitabın sonlarına doğru yazar öfkenin kontrolü hakkında yararli tekniklere yer vermiş. Kitabın dili sade herkesin anlayabileceği bir üslup ile yazılmış. Terapi alamayacak durumda olanlar ve öfkesine çözüm arayanlar için atacakları güzel bir adım olmuş.