Siréne

Siréne
@d0nttch1
Kötülük
Kötü insanlar belli aralıklarla kötü olduklarını hatırlamazlarsa, kötülüğü bu hayatın normali sanmaya başlarlardı. İyileri aptal gibi görmeye kalkışırlardı sonra. İyiliği absürtleştirirlerdi, kendilerini bu dünya üzerinde yaşayan en onurlu insanlar olarak tanımlarlardı. Kötülük, kötülüğü yapandan daha zehirli değildi. Olurdu ve biterdi. Kendini onurlu gösterecek kadar alçalmazdı. ~Üzüm Buğusu Dilan Durmaz
Reklam
"Kimseyi sevmeye cesaretim yok."
Sayfa 155·Kitabı okudu
"Çünkü tutku istisnai bir duygudur, kıskançlık ise dünyadaki en istisnai tutkudur."
Sayfa 89·Kitabı okudu
"Yaşlılık bu kadar korkunç alçalırsa, Gençlik ne yapsın?"
Sayfa 85·Kitabı okudu
"Böyledir, mutsuzken başkalarının mutsuzluğunu da daha çok hissederiz; bu seyrelmeyen, tersine, yoğunlaşan bir duygudur..."
Sayfa 43·Kitabı okudu
Reklam