Öldüğümüzde ölürüz. Dahası yok. Hayatın
örümcek ağı bir kez koptu mu, insan gövdesi çürüyen bitkisel bir madde yığınından başka bir şey değildir.Solucanlar için ziyafet. Hepsi bu. Söylesene, ölümsüz bir kişi fikrinden, birisi öldüğünde diri kaldığı inancından, hayatı yavaşlayarak durduğunda, ruhunun -ya da adına her ne diyorsanız- uçtuğundan daha gülünç ne olabilir.
Ozanlarımızın dediği gibi, "Bir adam bir kadını sevdiğinde sevgilisini kınayabileceği bir şey duyduğunda ya da gördüğünde, ne kulaklarına ne de gözlerine inanmalı, yalnızca kalbini dinlemelidir."
Bir kişinin hayatına kast eden kanun (idam cezası) uygulanamaz, adil değildir, kabul edilemez. Suçu asla önlememiştir zira her gün darağacının dibinde
ikinci bir suç işlenmektedir.