Aylin Balboa'nın kendine has kaleminden bir çırpıda okunacak harika bir eser. Kitabın adı beni çok güldürdü ve acaba ne anlatıyor diye merak ettim. Okudukça o kadar keyif aldım ki. O kadar gereksiz bilgilerle hislerini ne kadar iyi açıklayabildiğini anlatamam. Bence mükemmel bir eser. Kitap okumaya alışık değilseniz veya uzun zamandır kitap okumuyorsanız bu kitaba bir şans verin derim. Eminim siz de bir çırpıda bitireceksiniz. Okurken hem gülmeniz hem düşünmeniz dileğiyle...
Öyle işte. Hâlâ biraz soğuk geliyor ama battıkça alışıyorum. Kendimi boşa aldım bayırdan aşağı koşuyorum. Düşüyorum gibi görünüyor olabilir ama bakma aslında uçuyorum. Söylediklerimin hepsini unut, sanki ben biliyorum da mı yaşıyorum Osman?