“Biliyorum ki Tanrı, kullarının ayrı ayrı değil, beraberce yaşamalarını istiyor; bu yüzden her birine kendi gereksinimlerini değil, hepsi için gerekenleri esinliyor.”
Sabahları kütüphaneye gittiğimde kampüste ben de birçok kez karşılaşıyorum birçok köpekle ne yazık ki :/
Tek yapabildiğim sevmek oluyor mama almak beni aşıyor açıkçası. Duyarlı olunabilirse bu konuda çok daha güzel şeyler başarılabilir.