Beyza Aksoy en sevdiğim yazarlardan biri ve kalemini çok beğeniyorum fakat bu kurgusu klişeydi.Onun Şeytanları ile bağlantılı olduğu için bir tık klişeliği kenara itiyor.Karakterleri sevmiyorum.Kim ne derse nesin Varis Ada'ya psikolojik şiddet uyguladı.Burada sayfaları bulup alıntıları atabilirim.Varis karakteri fazla abartılıyor,hatta o kadar ilahlıştırılmış ki...
Milas ve Varis'in karşılaştırıldığını gördüm.Arkadaşlar bilmem farkında mısınız ama Onun Şeytanları,Kelebeği Öldürmek için harcanan bir kurguydu ve kesinlikle ikinci kitabı hak ediyordu.Milas'ın ağzından okuduğumuz tek bir sahne vardı ve tanıyamadık bile karakteri.Öte yandan Kelebeği Öldürmek üç kitaptan oluşacak ve Varis'in ağzından bolca okuyoruz ve karakteri tanıyoruz.
SPOİ
Fakat Milas'ın ölen kız kardeşini bile bu kitapta öğreniyoruz?Bu yüzden Beyza'ya karşı ilk kez zıt bir eleştiri yaptım.