daisy milky

daisy milky
@daisymilky
𝚋𝚊𝚕𝚊𝚗𝚌𝚎
“ruha dokunmadan tene dokunmak mutluluk vermez.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni hiç görmedim! Ne bir otobüs durağında ne de bir kaldırımda. Hiçbir yerde rastlamadım sana. Hiç tanışmadık. Hatta aynı şehirde bile yaşamıyoruzdur belki. Ya da aynı şehirde yaşıyor ve aynı havayı soluyoruzdur. Aynı kaldırımda yürüyor, aynı köşeden dönüyor, belki aynı istikamete yürüyoruzdur. Belki de aynı yerde yemek yiyor, aynı sözleri konuşuyor ve hatta aynı şarabı aynı gün batımına bakarak içiyoruzdur. Aynı yağmurda ıslanıp aynı güneşle ısınıyoruz. Belki hiç ortak yanımız yok ya da bir elmanın iki yarısı gibiyiz. Beni tanısan belki çok sevecek ya da benden nefret edeceksin. Kim bilir belki de aynı müziği dinliyor, hatta farkında olmadan aynı müzikle dans ediyoruz. Belki de şu an farkında olmadan beni düşünüyorsun! Belki de elinde kahven yüzünde binbir renkte tebessümle bir aşk şiirini okuyorsun. Tıpkı benim gibi. Biliyorum sende benim gibi düşünüyor, gülüyor, aynı kitabı okuyor ve yeni bir kitaba başlarken dayanamayıp son kısmına göz gezdiriyorsun. Biliyorum sen de beni arıyorsun. Bulacağın güne kadar bekliyorsun. Hatta biliyorum sen de bana delicesine aşıksın, tıpkı benim sana aşık olduğum gibi. Dedim ya seni hiç görmedim; ne bir otobüs durağında ne de bir kaldırımda. Hiç bir yerde rastlamadım sana. Rastlasaydım fark ederdi(m)n.
önce diyelim ki şiir bir kuşkudur bir otobüs yolcusunun kimliğini taşır bir şarkı olup bir sonbaharda onulmaz bir güzelliğe ulaşır ve yitirip rengini bir akşam saatinde olur olmazlaşır kardan almaz belki rengini ve düşmez…
şaştım, senin hançerin bu kadar mıydı varmadı yüreğime için suçlu bir deniz gibi dokunma yüreğime tabansızım, aklım başımda, ellerim uyanık bir atmaca gülüşünde ellerin boyalı da olsa kentten de gelsen dağdan değilsin dokunma yüreğime şu ölenler kimdi, şu şarkı nerden sana dokunma yüreğime sondur bu akşamlar, geceler diriltir beni bir kuşun sesinde sen nerdesin hepimiz nerdeyiz güneş oyalıyor ikindiyi bir kuş sesinde kuşla mukayyet değiliz
Sayfa 78·Kitabı okudu
denizi ve ormanı, açlığı ve başkaldırmayı ayırmadın bırakılmış bir köşebaşının en güzel tanımıdır adın seversin diye söylerim her şeyi, sana uygun olsun çünkü her şeyin birbirine uygununu sen bulursun gel ellerini ver en güzel ellerini öyle ruhum, ateş yüreğim, kokum, birlikte öyle