+Picasso: bana bir şiir daha oku
-Max Jacob: Aşık olduğum şeyin ağırlığı düşerse yaramın üstüne, acı verir. Ağırlığı yalnızca yazın üstüne düşerse, acı çeken şey tarladır. Yazı ve aşkımı o hüzünden başka ne besleyecek? Zira aşkım ve yazım beslenemiyor artık neşeyle.
+Yine mi Baudelaire?
-Hayır
+Sen mi yazdın?
-Evet
+Çok güzel.
-Öyle mi düşünüyorsun?
+Evet. Anlaşılan çok sert düşmüşsün. “Aşkım” dediğin kim?
-Henüz tanışmadığım biri.
Deha: Picasso