" Gönül sırdır " demiş eskiler . Olur olmaz herkesle her şeyin paylaşılamayacağına dair bir şifre sanki . Çünkü insanoğlu ayıp arar , kusur arar . Senin üzüntün onun neşesi olur . Gönül ancak güzel görene , güzel konuşana , güzel saklayana açılır . Onlara da ehli muhabbet denir ."