Halk kabadır, katı yüreklidir, tembeldir, açgözlüdür. Halkın hiç kimseye, hiçbir şeye saygısı yoktur. Halk kimseye inanmıyor. Herkese, her şeye şüphe ile bakmaktadır.
Ocağında kül olacaksam, adıma toz deseler ne çıkar? Odanın penceresiysem eğer, boşluk olsam ne yazar? Su saatinde saat isem geçsem ne olur, değil mi ki sana ait olduğum sürece duracağım, ölsem ne olur, sana ait oldukça ölmeyeceğim madem; seni kaybetsem ne olur, seni kaybettikçe bulacaksam eğer?