An itibari ile en sevdiğim kitap diyebilir miyiz? Bence diyebiliriz. O kadar tatlıydı ki.. Yağmur yağarken üstüne battaniye alıp bir yandan kahve içip bir yandan okumalık bir kitap. İlk filmini sonra kitabı okuyanlardanım ama kitabı daha çok beğendiğimi söyleyebilirim. Herkesin bir başucu kitabı vardır -ki olmalı bence- benimde artık başucu kitabım Küçük Kadınlar. Kitap sizi içine çekiyor adeta. Karakterleri de ayrı bir güzellikte, özellikle anneleri Bayan March.. Okuyun okutturun <3
|NOT: Devam kitabı var ismi "İyi Eşler"|