“Bütün cevapları bilmediğimiz, her şeyi açıklayamadığımız için memnunum.Uzay gibi.Belki de bütün cevapları bilmemiz gerekmiyor.Sorular iyidir.Cevaplardan daha iyidirler.Hayat hakkında daha fazlasını, nasıl geliştiğimizi, nasıl ilerlediğimizi bilmek istiyorsan önemli olan sorulardır.Zekamızı zorlayan ve geliştiren şey sorulardır.Bence sorular kendimizi daha az yalnız hissetmemizi, diğerleriyle bağlantılı olmamızı sağlıyor.Her zaman her şeyi bilmek gerekmiyor.Bilmemenin de kıymetini biliyorum ben.Bilmemek insanca bir şey. Uzay gibi.Çözümlenemez ve karanlık” diyorum, “ama tamamen değil.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖